Home » فروشگاه » نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته – کد 23
شناسه محصول: H-C-23

نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته – کد 23

مشخصات محصول و فرم پیش‌فاکتور

  • سهولت در عملکرد فروش و حسابداری
  • مناسب شرکت‌های بازرگانی و خدماتی سطح پیشرفته
  • دارای امکانات حرفه‌ای و ویژه
  • عملکرد سریعتر حسابداران در صدور اسناد
  • قابلیت دریافت گزارشات مالی و مالیاتی
توضیحات

نرم‌افزار پیشرفته هلو شرکتی

نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته کد 23، به‌طور خاص برای شرکت‌های بازرگانی و خدماتی طراحی شده‌است که به یک سیستم جامع و پیشرفته برای مدیریت امور مالی و حسابداری نیاز دارند. این نسخه با امکانات گسترده، به کاربران امکان می‌دهد تا فرآیندهای مالی خود را به‌صورت مؤثر و دقیق مدیریت و کنترل کنند.

جهت مشاهده جدول مقایسه و جزئیات ویژگی های نسخه شرکتی اینجا کلیک کنید.

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته کد 23

  • مدیریت انبار و موجودی کالا: از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت انبار و موجودی کالا اشاره کرد. شامل تعریف کالاها، مدیریت چند انبار، و ثبت ورود و خروج کالاها و انتقالات بین انبارها می‌شود.
  • حسابداری و مالی جامع: همچنین، بخش حسابداری و مالی این نسخه، امکان ثبت اسناد به‌صورت دستی یا خودکار را فراهم می‌کند. قابلیت تهیه گزارش‌های مالی نظیر ترازنامه و صورت سود و زیان را دارد.
  • مدیریت خرید و فروش: این ویژگی نیز به‌طور کامل در این نرم‌افزار گنجانده شده‌است، که شامل صدور فاکتورهای خرید و فروش، پیش‌فاکتور و برگشت از خرید و فروش می‌باشد.
  • مدیریت چک و عملیات بانکی: این نرم‌افزار امکان مدیریت چک‌ها و عملیات بانکی را نیز ارائه می‌دهد، که شامل ثبت و پیگیری چک‌های دریافتی و پرداختی می‌باشد.
  • گزارش‌دهی پیشرفته: یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا گزارش‌های تحلیلی و مدیریتی را برای ارزیابی عملکرد شرکت تهیه‌کنند.
  • امکانات کاربری متنوع: امکاناتی از قبیل، کار در نمای کلاسیک، فست مد و لمسی وجود دارد که کار با نرم‌افزار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
  • پشتیبان‌گیری: امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات به‌صورت محلی و ابری، نیز فراهم شده‌است تا از داده‌های حساس شرکت محافظت شود.

امکانات حرفه ای نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته کد 23

ردیف شرح
1 ثبت ونگهداری چكهاي مشتری یا اماني
2 كنترل عملكرد واسطه ها
3 تعیین سطح دسترسیي براي همه كاربران
4  گزارش معين اشخاص با ريز پرداختی ودریافتی وكالاها و چكها
5 تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
6  امکان ثبت هزينه ها وتسویه در فاكتور
7  نمایش واعلام سررسيد تسويه فاكتورها به صورت اتوماتيك
8 امکان گزارشات دوره اي و عملكرد انباروکالاها
9 راس چک
10 مغایرت گیری از تمامی سرفصلها
11  نمایش سود هر فاکتور، هر طرف حساب هرکالا
12 امکان طبقه بندی تیپ قیمت
13 گزینه پرداخت به و دریافت از در قسمت امور مالی اتوماتیک
14 گزارشات نموداری  ارزیابی فروش
15  گردش کالای در طی دوره و کاردکس ریالی کالا
16 گزارشات ترازهای آزمایشی ۶ و ۸ ستونی
17 مرور حساب با امکان ویرایش واصلاح در داخل هر سرفصل
18 امکان پرینت چک
19 روش حسابداری به صورت دائمی می باشد.
20  مغايرت گيري از بانك
21  مغايرت گيري از  صندوق طرف حسابها و ثبت حواله بین انبارها

نتیجه گیری

به‌طور خلاصه، نرم‌افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته کد 23، ابزاری کارآمد برای شرکت‌هاست. به ثبت اسناد حسابداری و تولید گزارش‌های دقیق کمک می‌کند و مدیریت مالی بهتری را برای کاربران فراهم می‌سازد.

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم افزار حسابداری هلو شرکتی نسخه پیشرفته – کد 23”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروسه سفارش‌گذاری
پس از ارسال اطلاعات تماس خود برای ما، در مدت زمان کوتاهی همکاران ما جهت هماهنگی با شماره تلفن شما تماس خواهند گرفت. هم‌چنین جهت دریافت نسخه دمو و اطلاعات بیشتر و تکمیلی در خصوص محصول مورد نظرتان از همین راه ارتباطر استفاده بفرمایید.
نسخه فیزیکی نرم‌افزار
در صورتیکه نسخه فیزیکی نرم‌افزار را هم بخواهید، هزینه اضافی شامل فاکتور شما نخواهد شد.